%20’ye Varan Kurumsal Seyahat İndirimi %20 kazanın | Daha fazla bilgi Detaylar
Ücretsiz Deneyin! (Üyelik gerektirmez) Ücretsiz deneyin | Hemen başla Başla
Minimum Ciro yok! Aylık ücret yok! Sözleşme yok! Hizmet bedeli yok! Ücretsiz deneme | Şimdi dene Dene
Menü
Giriş Yap

Bizimle İletişime Geçin

Kurumsal seyahat ve gider yönetimi çözümlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için uzman ekibimizle iletişime geçin. Size en uygun çözümü sunmaya hazırız.

Mesaj Gönderin

Sorularınızı ve taleplerinizi bize iletin, en kısa sürede size dönüş yapalım.

İletişim Bilgileri

Size en yakın şekilde yardımcı olmak için buradayız.

Adres

Büyükdere Cd. No:1
İstanbul 34330
Türkiye

Çalışma Saatleri

Hafta içi 09:00 - 18:00

Sosyal Medya

Ofislerimiz

Türkiye'nin başlıca şehirlerinde sizlere hizmet veriyoruz.

İstanbul

Merkez Ofis
Maslak Mahallesi, Büyükdere Caddesi No: 255 Nurol Plaza Kat: 15, 34398 Sarıyer
+90 (212) 345 67 89
istanbul@site.com.tr
150+ Çalışan

Ankara

Ankara Ofis
Çankaya Mah., Atatürk Bulvarı No: 120 Kavaklıdere, 06680
+90 (312) 123 45 67
ankara@site.com.tr
80+ Çalışan

İzmir

Ege Bölge
Alsancak Mah., Cumhuriyet Blv. No: 85 Konak, 35220
+90 (232) 234 56 78
izmir@site.com.tr
60+ Çalışan

Bursa

Bursa Ofis
Nilüfer Mah., Fatih Sultan Mehmet Bulv. No: 45 Nilüfer, 16110
+90 (224) 345 67 89
bursa@site.com.tr
40+ Çalışan

Antalya

Akdeniz Bölge
Muratpaşa Mah., Yener Ulusoy Blv. No: 12 Muratpaşa, 07010
+90 (242) 456 78 90
antalya@site.com.tr
55+ Çalışan

Harita Üzerinde Konumumuz

Merkez ofisimizin konumunu haritada görüntüleyebilir ve kolayca ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Müşterilerimizin en çok merak ettiği sorular ve cevapları.

Gider yönetimi sistemi hangi özellikleri içeriyor?

Gider yönetimi sistemimiz, mobil uygulamadan fiş fotoğraflama, otomatik kategorizasyon, şirket kartı entegrasyonu, çoklu para birimi desteği, otomatik onay akışları ve muhasebe sistemleri entegrasyonu sunmaktadır. Çalışanlarınız harcamalarını anında kaydeder, yöneticiler hızlıca onaylar.

Kurulum süreci ortalama 2-4 hafta sürmektedir. Öncelikle şirketinizin seyahat politikalarını analiz ederiz, ardından sistemi yapılandırırız. Çalışan eğitimleri, test süreçleri ve canlı geçiş aşamalarında size tam destek sağlarız. Kurulum sonrası sürekli teknik destek veriyoruz.

Navan, 50 çalışandan 50.000+ çalışana kadar her büyüklükteki şirkete uygun çözümler sunar. Küçük ve orta ölçekli işletmeler için basitleştirilmiş paketlerimiz, büyük kuruluşlar için ise tam özelleştirilmiş enterprise çözümlerimiz bulunmaktadır.

Fiyatlandırmamız şirketinizin büyüklüğü, kullanılan özellikler ve seyahat hacmine göre belirlenir. Sabit aylık ücret + işlem bazlı komisyon modelimiz bulunmaktadır. Detaylı fiyat teklifi için sales ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Navan mobil uygulaması iOS ve Android platformlarında mevcuttur. Çalışanlarınız seyahat rezervasyonları yapabilir, giderlerini kaydedebilir, onay durumlarını takip edebilir ve offline moda geçebilirler. Uygulama sürekli güncellenmekte ve yeni özellikler eklenmektedir.